Inkoopprojecten

Er zijn verschillende redenen om het inkoopproces te starten, zoals een einddatum van het contract, een verzoek van de raad van bestuur, een verzoek van een school of op basis van wet- en regelgeving. Samen met de beleidsverantwoordelijke wordt het beleid opgesteld of vindt herijking van het beleid plaats. Voor een inkoopproject is het noodzakelijk dat er een beleid is wat als leidraad fungeert voor de definitie van de opdracht, het opstellen van het programma van eisen, de gunningcriteria en het contract. Daarna wordt definitie gegeven aan het inkoopproject.

In 2020 zijn inkoopprojecten gestart of verder vervolgd voor:

  • Leermiddelen

  • Schoonmaak

  • Inleenarbeid

  • Arbodienstverlening

  • ELO

  • Meubilair & Gas

In 2020 zijn de inkoopprojecten afgerond en de volgende opdrachtnemers gecontracteerd:

  • Kantoorartikelen - Lyreco Nederland bv - 01 mei 2020

  • ICT -Hardware - Centralpoint Holding BV - 01 augustus 2020